duża rodzina

duża rodzina

forum dla rodzin wielodzietnych i sympatyków
duża rodzina
Obecny czas: 21 Paź 2018, 07:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: koty też potrafią
PostWysłany: 21 Sty 2008, 02:33 
Offline
zorga domowa
Awatar użytkownika

Dołączenie: 15 Cze 2007, 14:57
Posty: 6661
Miejscowość: Wrocław
być groźne ;)

Image

acha, to jest kot perski, bo tam może nie widać przez ta chusteczkę

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 21 Sty 2008, 09:04 
Offline
zadomowiony

Dołączenie: 16 Cze 2007, 21:19
Posty: 399
Miejscowość: Poznań
:lol:

ale to na pewno nie jest kot perski :wink:
zwykły europejski-czyli kochany dachowiec
no-chyba, ze mówimy o mieszkańcu Persji-to i owszem, być może
:D


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 21 Sty 2008, 17:09 
Offline
Generalissimus domownikuss
Awatar użytkownika

Dołączenie: 09 Sty 2008, 22:17
Posty: 1882
Koty też potrafią...dużo wytrzymać :D


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 21 Sty 2008, 19:10 
Offline
epikurejka w rozpaczy
Awatar użytkownika

Dołączenie: 16 Cze 2007, 11:46
Posty: 6145
Miejscowość: Tychy
to kot palestynski ;)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 25 Sty 2008, 19:37 
Offline
zorga domowa
Awatar użytkownika

Dołączenie: 15 Cze 2007, 14:57
Posty: 6661
Miejscowość: Wrocław
taki był podpis
a ja sobie mysle, że on perski, bo moze Persja to dzisiaj Iran, a tam wiadomo jak jest, i po tej linii.
Ale też mi sie wydawało, że perski jest bardziej włochaty

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 25 Sty 2008, 21:05 
Offline
od zawsze z Argentyną!!!
Awatar użytkownika

Dołączenie: 26 Lis 2007, 13:53
Posty: 3928
Miejscowość: BIAŁYSTOK
A może to kot Tomka???
ups......

_________________
życie...


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 25 Sty 2008, 21:34 
Offline
Gazda z Farfurni
Awatar użytkownika

Dołączenie: 07 Sie 2007, 10:56
Posty: 2480
Miejscowość: tam, gdzie wrony zawracają
Już dobrze Argento, już dobrze... Wiele przeszedłeś.... Cały w bliznach... :wink:


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 25 Sty 2008, 21:55 
Offline
samurajka

Dołączenie: 04 Lip 2007, 23:53
Posty: 7107
Argento, przecie napisane, że kot perski, a nie szwajcarski, szwajcarski byłby cały w dziurach...

_________________
...sens w ogóle nie wchodzi w grę.Ja nie mam sensu, Ty nie masz sensu, żaden jedzenia kęs nie ma sensu.
Gry są bez sensu, sny są bez sensu, nawet- niestety- sens nie ma sensu…


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 25 Sty 2008, 22:09 
Offline
od zawsze z Argentyną!!!
Awatar użytkownika

Dołączenie: 26 Lis 2007, 13:53
Posty: 3928
Miejscowość: BIAŁYSTOK
michał napisał(a):
Już dobrze Argento, już dobrze... Wiele przeszedłeś.... Cały w bliznach... :wink:


:lol: :lol: :lol:

_________________
życie...


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 25 Sty 2008, 22:10 
Offline
od zawsze z Argentyną!!!
Awatar użytkownika

Dołączenie: 26 Lis 2007, 13:53
Posty: 3928
Miejscowość: BIAŁYSTOK
Haniutka napisał(a):
Argento, przecie napisane, że kot perski, a nie szwajcarski, szwajcarski byłby cały w dziurach...


Szwajcarski to byłby na palu :lol: :lol: :lol:

_________________
życie...


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 25 Sty 2008, 22:18 
Offline
samurajka

Dołączenie: 04 Lip 2007, 23:53
Posty: 7107
a obok pozowałby kat -kolega, wreszcie spełniony... :lol:

_________________
...sens w ogóle nie wchodzi w grę.Ja nie mam sensu, Ty nie masz sensu, żaden jedzenia kęs nie ma sensu.
Gry są bez sensu, sny są bez sensu, nawet- niestety- sens nie ma sensu…


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 26 Sty 2008, 00:02 
Offline
zadomowiony

Dołączenie: 16 Cze 2007, 21:19
Posty: 399
Miejscowość: Poznań
argento1967 napisał(a):
Haniutka napisał(a):
Argento, przecie napisane, że kot perski, a nie szwajcarski, szwajcarski byłby cały w dziurach...


Szwajcarski to byłby na palu :lol: :lol: :lol:


i w bunkrze :lol:


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 26 Sty 2008, 00:24 
Offline
epikurejka w rozpaczy
Awatar użytkownika

Dołączenie: 16 Cze 2007, 11:46
Posty: 6145
Miejscowość: Tychy
:P :P :P :P :P :P


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 29 Sty 2008, 15:19 
Offline
domownik zasiedziały
Awatar użytkownika

Dołączenie: 24 Sie 2007, 09:26
Posty: 635
Miejscowość: Kraków
Angielski arystokrata :wink:

Na imie miał Valentino jakis tam, był cudny, wielki, dostojny a jednoczesnie bardzo przytulasny i sklonny do zabaw.
Niestety zachorowal i dzis jest kupką proszku stojacą w urnie na biurku włascicieki ... :cry:
Zostala jeszcze siostra - Siena -Verbena, ale nie jest juz tak piekna (czytaj, nie ma tak dostojnych pieknych ksztaltow, bo sie spasla i sadelko jej sie miedzy tylnymi nozkami placze)


Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 29 Sty 2008, 19:29 
Offline
zorga domowa
Awatar użytkownika

Dołączenie: 15 Cze 2007, 14:57
Posty: 6661
Miejscowość: Wrocław
ojej, po prostu posągowy
niesamowity

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 29 Sty 2008, 22:07 
Offline
domownik
Awatar użytkownika

Dołączenie: 22 Sty 2008, 11:17
Posty: 104
Miejscowość: Warszawa
ale piękny :shock: chociaż swojego Florka nie zdradzę, dla mnie mój Floruś jest najpiękniejszy na świecie :wink:

_________________
Ania mama Kuby (27.01.02), Karoli (17.12.03) Tosi (5.08.06), Dysi (31.08.08) i Marka (4.12.2009)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 29 Sty 2008, 23:33 
Offline
zadomowiony

Dołączenie: 16 Cze 2007, 21:19
Posty: 399
Miejscowość: Poznań
piękny brytek!!!
dostojny
ale taki szczuplutki, jak na brytolka :wink:


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 30 Sty 2008, 14:23 
Offline
domownik zasiedziały
Awatar użytkownika

Dołączenie: 24 Sie 2007, 09:26
Posty: 635
Miejscowość: Kraków
moze Tino tak na zdjeciu wyglada, ale w rzeczywistosci byl WIELKIII i ciezki


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 30 Sty 2008, 15:02 
Offline
Generalissimus domownikuss

Dołączenie: 21 Cze 2007, 10:25
Posty: 1733
Miejscowość: Toruń
utka napisała> dzis jest kupką proszku stojacą w urnie na biurku włascicieki

łooo matko !
to już koty na życzenie skremują i w puszce zamykają?

nie lepiej nieboraka było zakopać pod lasem
brzozy by mu szumiały...

_________________
4 dzieci od 21 do 13 lat (2018 r.)
półetatowa kura domowa ;)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 25 Kwi 2008, 21:47 
Offline
ptak paradoksalny
Awatar użytkownika

Dołączenie: 05 Gru 2007, 10:02
Posty: 1642
Miejscowość: Dolny Śląsk
coś dla miłośników kotów


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 30 Maj 2008, 22:17 
Offline
epikurejka w rozpaczy
Awatar użytkownika

Dołączenie: 16 Cze 2007, 11:46
Posty: 6145
Miejscowość: Tychy
A BYłO TO TAK :mrgreen:

przedwczoraj wieczorem płacz dziecka pod drzwiami w sypialni. Nie do zniesienia . potem skrobanie. myślę Bambus? Ale to nie jego głos. Mąż, zaintrygowany bardziej niż wkurzony,wstał i otworzył drzwi -ogromna, puchata, ruda szczota szybkersem wpadła pod łóżko. Przed oczami miałam filmy grozy np. Gremliny i Gremliny 2. Poszłam po wodę .Szczota wychłeptała i buch na poduchy... wyniosłam na tarasik zamknełam drzwi i kombinuję . rasowy jak 100 bandytów , ale po pierwsze primo za drzwiami kotożerca , po drugie primo wygląda na samca więc jak wpuszczę mam pzrestzrykane na lata/ nie wierzycie ? mój były kot od 10 lat nie żyję a fragmenty księgozbioru spzred 20 lat cuchną/. Do 5 kot drapał i pojękiwał, o 6.30 ucichło. Całe dzień myślałam ,a może tzreba było w komórce zamknąć . Taki pers to delikatny zwierz. I przystąpić do szukania własciciela. No trudno stało sie . Po powrocie dowiedziałam sie , ze kot przyszedł nocą za moim włóczęgą synem marnotrawnym. Nie dał sie odgonić nijak.Miał go u siebie. Potem kiedy ruda szczota zwany pzrez Wojtala Garfildem zaskrobał w drzwi balkonowe , został wypuszczony. Resztę znacie, nękał nas i nekał .
Nazajutrz sąsiedzi powiedzieli , że widzieli w okolicy ogłoszenie o zaginięciu kota , ale stare . Kocur był baardzo dobzre wychowany ale i zadbany , wyczesany , wręcz pachnący. Ale nic to . poszedł i już . O 22.00 Wojtal zszedł do saloniku z Garfildem . Wrócił . Nacieszyć sie nie mogliśmy manierami salonowego kanapowca. Nic dziwnego , ze trafił do nas. Pci tylko nie mogliśmy rozpoznać -ale okazało sie , ze to co najważniejsze pożegnał skalpel. Gdybym to od razu skumała to by mi sie tak gdzie nie zachachmęcił. tak czy siak wczorak drukowaliśmy ogłoszenia o znaleziątku. Nikt nie dzwonił do piatej , ale przez system młodzieży skomórkowanej i gadowatej około 18 pojawił sie właściciel :) . Kot mial imię suszka pewnie subtelna aluzja do uschniętej samczości. A ja sie ciesze , ze tłusty pogodny kastrat znalazł sie w domu:)

_________________
Wronka/02/Misiek /98/ Wojtek/91/Jano/89/ Image


Ostatnio edytowany przez Q-mamma 30 Maj 2008, 22:19, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: 31 Maj 2008, 10:56 
Offline
Generalissimus domownikuss
Awatar użytkownika

Dołączenie: 24 Paź 2007, 21:32
Posty: 1704
Miejscowość: Wrocław
utka napisał(a):
Angielski arystokrata :wink:
dzis jest kupką proszku stojacą w urnie na biurku włascicieki ... :cry:
Obrazek


Naprawdę ktoś trzyma prochy kora w urnie na biurku? :shock: ? :shock:

_________________
Mama Marysi (1997), Bartka (1999), Mikołaja (2005), Daniela (2007) i Sary (2013)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Twoja Podręczna Księgarnia

wielodzietni w biznesie

Nasza Islandia

Doula Gosia Borecka

Okno na dobrą stronę świata


wielodzietni.net na Facebooku

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group |
Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie.
» Akceptuję wykorzystywanie plików cookies w serwisie www.wielodzietni.net.